tellar Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 Hallo, Ik heb vandaag een TF5000 CI met succes aangesloten op een visiosat met 3 koppen. De hotbird, astra 1 en astra 2. Klein probleempje echter. Ik heb 'm eerst op verschillende satellieten uitgericht en steeds ingescand om te kijken wat ik kreeg. Met als gevolg dat ik nu 2000 kanalen ingelezen heb staan waaronder 2 x de astra 2. Weet iemand hoe ik dat kan wissen? Ik weet wel hoe ik de zenders 1 voor 1 kan wissen, maar dat schiet niet op met 2000 ingelezen kanalen. Het enige wat ik kan vinden is factory reset. Is dat wat ik moet doen? mvg, Jelle ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
FNONAMUS Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 Even een nieuwe lege lijst erin, zie HIER Ik heb geen ervaring met deze makers, maar een lege lijst lost je probleem wel op. Todays dummy is tomorrows expert!
tellar Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Geplaatst: 14 februari 2005 ik heb de factory settings gewist en alles was weer blanco ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen