Gast Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 ik heb een vob bestand naar de harddisc gezet op de dreambox als ik het afspeel op dolby digital geluid begint het geluid weg te vallen net of het te hard gaat is dit probleem bekent of zit dat in een instelling en kun je er ook andere bestanden mee afspelen wat btreft op film gebied
Ome Merde Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 rechtstreeks alleen vob en mpeg2, via streaming ook andere varianten. hebben die vob-files op je PC dezelfde audio-output ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 hoe kan ik die streaming controleren als ik het via mijn computer afspeel op mijn audigy 2 zs kaart met mijn speaker systeem soundworks s750 7.1 systeem hoor ik het niet vandaar dat ik het vraag kan ik alleen de vob bestanden er in zetten want nu mis ik de optie,s byv ondertiteling dat kan ik er nu niet bijzetten kan ik de vobs ook nog omzetten naar divx of mpeg om het af te kunnen spelen
Ome Merde Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 bij vob bestanden kan je zowiezo geen subs bij plaatsen helaas..... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 13 februari 2005 Geplaatst: 13 februari 2005 ik lees ook al van alles over een vlc plug in tot die werkt op de nieuwe hydra dat je er ook mp4 - divx enz enz mee af kunt spelen of klopt dat nu nog niet dan laat ik het hier bij dan wacht ik wel af alvast bedankt ome merde
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen