Ga naar inhoud

streamen van videobeeld dreambox msn messenger???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat heb ik ook wel eens geprobeerd maar helaas mij is het niet gelukt. IK zag wel dat als je de Webcam instellingen hebt dat die tuxvision of iets wat er mee te maken had er op een gegeven moment wel bij stond, maar helaas geen beeld.. Maar volgens mij moet het wel mogelijk zijn.

Heb net nog even gekeken als je bij extra , wizard beeld en geluid weergeven aanklikt zie je DBOXII capture staan, alleen pakt ie die heleaas niet..

Geplaatst:

zo direkt een (eenvoudige) oplossing weet ik niet.

maar wat mij wel lukt is het volgende: ik heb een vga kaart met video ingang. In de video ingang sluit ik mijn dreambox aan. Als je al de drivers instaleerd, kun je in messenger, bij webcam driver, de driver van de vga kaart (video-in) kiezen. zodoende, kun je de satbeeld doorsturen, ipv de camera. Dit werkt uiteraard met iedere device die je in de video-in aansluit (filcamara, dvd, enz ....)

maar ja, je hebt zo eeb vga kaart nodig, of aparte pci kaartjes die wel in de handel verkrijgbaar zijn.

mvg, tony

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen