robbie58 Geplaatst: 14 februari 2005 Geplaatst: 14 februari 2005 Hallo, Zie wel eens feeds staan van voetbalwedstrijden (bvb.Vandaag zaterdag 12-02 op DSF Astra 19.2 12480 Mhz V az-psv). Hoe kan ik 'met de hand' op mijn echostar 808 deze zender uit de lucht plukken ? In dit geval staat er DSF, maar ik bedoel, als er alleen maar 'getallen'genoemd worden. Zal best een domme vraag zijn, maar heb al van alles geprobeerd. Alvast bedankt als iemand de moeite wil nemen me te helpen. DM800, 2 keer echostar 808 2cimet MR 1.07, Multytenne+Astra apart, 2 keer originele seca3 CD
ReneBee Geplaatst: 15 februari 2005 Geplaatst: 15 februari 2005 Hallo Robbie58, Je kunt sorteren op transponder: eerst groene knopje, dan het gele en daar dan kiezen TP. Je krijgt dan een lijst met alle transponders die de 808 ontvangt. Wanneer je dan op een transponder "gaat staan" , kun je die open klikken. Je ziet dan welke zenders op die transponder zitten. Groeten, René,
robbie58 Geplaatst: 16 februari 2005 Auteur Geplaatst: 16 februari 2005 Dank je wel Rene. Probeerde het net even uit met een feed, maar zag toen dat de transponder die genoemd werd niet in mijn transponderlijst voorkwam. En dan zal het wel ophouden. Betekent het overigens zoals in mijn voorbeeld hierboven, dat die wedstrijd dan gewoon op het dsf-kanaal te zien was ? Maar dat kan toch niet ? waar bleef dsf dan op dat moment. Of moet ik nog wat anders doen als ik de goede transponder gevonden heb ? Zie nu bvb een feed : 11665 V 6666 7/8. Wat moet ik hiermee ? (aannemende dat ik TP 11665 gevonden hand...) Alvast bedankt voor je antwoord! DM800, 2 keer echostar 808 2cimet MR 1.07, Multytenne+Astra apart, 2 keer originele seca3 CD
Gast Geplaatst: 17 februari 2005 Geplaatst: 17 februari 2005 Echonav Rulez: OK , Witte knop, Data toevoegen,(TP gegevens invoeren) en dan "Doorgaan" selecteren Simpel transponders toevoegen en scannen in 1 keer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen