Ga naar inhoud

opgenomen bestanden blijven zwart beeld dreambox 7

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb vandaag een 120 gigabyte harde schijf er in gezet en geformateert een maxtor 120 gig 8 mb cache geheugen als ik nu iets opneem van tv en ik speel het af blijft het beeld zwart en geen geluid de minutenteller loopt ook niet goed wie kan mij helpen ik ben al 2 uur bezig er mee ik kom er niet uit alvast bedankt

Geplaatst:

Welke emu gebruik je? Toevallig Camx?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

8 mb heeft de mijne ook. Kun je in het menu de schijf formateren?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

ik werk met de radegast ik kan de schijf gewoon formateren in het menu ik had hier voor ook een maxtor 40 gig schijf er in zitten die werkte eerst goed en daarna weer terug geplaatst in de box daar heb ik nu hetzelfde probleem mee

Geplaatst:

nieuwe type is gekomen vanaf dat ik de 120 gig harde schijf er in heb geplaatst met de 40 gig wie ik er van te voren in had was dat niet en nu doet deze schijf ook geen beeld en geluid meer afspelen

Geplaatst:

zet radegast v3.0ß14 er eens in (cia cpanel als je een Hydra image gebruikt en anders handmatig), V3.0 final heeft een bug zoals jij hem omschrijft (zwarte opnames).

klik ook hier

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

ik ben er ook achter dat het in de radgast zit 3.0 final hoe kan ik die andere versie installeren ik download hem wel maar ik weet niet waar ie staat

Geplaatst:

de radegast cfg op nieuw er in gezet nu neemt ie wel alles weer goed op raar raar ???????????????????????? en hoe krijg ik de text uit het beeld met zappen deze service kan niet worden gecodeerd hoe krijg ik de text weg

Geplaatst:

In het menu: verbergen foutmeldingen o.i.d.

Member of the PLi team

Geplaatst:

henksat kun je wat duidelijker zijn het menu is groot waar ergens in het menu

Geplaatst:

Knop menu - knop 6 - geavanceerde instellingen - foutmeldingen verbergen aanvinken.

(Voor de DB 7000, 500 zal niet veel anders zijn)

Member of the PLi team

Geplaatst:

nog bedankt ik ben nooit verder door het menu gelopen ik heb de text nu weg alvast bedankt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen