Ga naar inhoud

gaan 1.08 en 1.09 images samen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

de volgende vraag nu even opnieuw in een nieuw bericht:

ik heb in de flash Gemini image 1.08 en verder een aantal images op HDD, waaronder Hydra Poseidon. Kan ik met flashwizard deze nieuwe 1.09 image uploaden en wekt deze dan. Of moet ik in flash ook een 1.09 image indtalleren en werkt dan hydra poseidon op HDD nog?

Geplaatst:

ik heb 108 in flash en heb 109 (de dream mm beta versie) vanaf hdd gestart (met dreamflash). Dat ging redelijk. Hij begon weer met vragen naar allerlei instellingen. Hij wilde perse een satelliet scannen, dus dat liet ik hem maar doen

maar dat werkte niet goed...

Ik heb vervolgens wat conf files uit andere images gekopieerd en in /var gezet en dan werkt het in principe wel. Alleen reageert de box ontzettend traag op de afstandsbediening. Heb geprobeerd een emu te laden, maar dat lukt nog niet zo goed. Alle FTA zijn goed te ontvangen...

De kernel die aktief is dus die van het 108 image (pli0912).

Al met al denk ik dat het best wel mogelijk is maar dat er wel het een en ander getuned moet worden. (het ps commande werkt bvb niet goed).

Maar waarschijnlijk is het gewoon handiger om een 109 in flash te hebben als je een ander 109 image wilt multibooten...

DM7000, noname 58 cm bord met SM3D12 rotor, 46GB 2.5in hitachi hdd

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen