Ga naar inhoud

Dreamvcr1.5B3 icm Hydra Phoenix werkt niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ondanks dat het FTP'en bij mij geen probleem is wordt er geen enkel programma bij mij in Dreamvcr weergegeven... de EPG.DAT is toch netjes gevuld en zo'n 130KB groot.

Het pad naar de file klopt dus daar kan het probleem niet inzitten...

Iemand enig idee waarom het niet werkt?

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

In mijn nieuwe image zal ik dus de oude vsftpd gaan gebruiken tot er een betere oplossing is.

Peter

Geplaatst:
Citaat:
Ondanks dat het FTP'en bij mij geen probleem is wordt er geen enkel programma bij mij in Dreamvcr weergegeven... de EPG.DAT is toch netjes gevuld en zo'n 130KB groot.

Dit klinkt als een ander probleem. Wat bedoel je met dat er geen 1 programma wordt weergegeven?

Peter
Geplaatst:
Citaat:
In mijn nieuwe image zal ik dus de oude vsftpd gaan gebruiken tot er een betere oplossing is.

Peter

denk dat dat moet werken .
Heb hier nog ff je pli-7000-0912 erin gehad , die geeft geen problemen , ondanks de FP update.

gr,
RuKo
Geplaatst:
Citaat:
Citaat:

Dit klinkt als een ander probleem. Wat bedoel je met dat er geen 1 programma wordt weergegeven?

Peter

Peter, als ik plan a new recording via EPG doe krijg ik links alle zenders, maar de rechter helft van het scherm blijft leeg welke zender ik ook selecteer.

Het theme tabblad is overigens wel gevuld met allerlei data zoals bv SPORT - 18, dus er is volgens mij geen FTP communicatie probleem oid.

bedankt,

Wanne.
Geplaatst:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Peter

Peter, als ik plan a new recording via EPG doe krijg ik links alle zenders, maar de rechter helft van het scherm blijft leeg welke zender ik ook selecteer.

Het theme tabblad is overigens wel gevuld met allerlei data zoals bv SPORT - 18, dus er is volgens mij geen FTP communicatie probleem oid.

bedankt,

Wanne.

Het klinkt er naar als of er offset tijden verkeerd ingesteld staan waardoor DreamVCR denkt dat de programma's al geweest zijn en ze niet laat zien.

Peter
Geplaatst:

Ik ben er uit! Het was geen probleem met de offset... maar MV die om de een of andere reden de EPG.DAT niet bijwerkte met de laatste data.

Ik heb de MV config gereset, EPG.DAT gewist en als enige input de mhwepg plugin ingeschakeld. Nu werkt het perfect.

bedankt voor de suggesties!

Wanne.

Geplaatst:

Pli, ik ben ook al een tijdje aan het zoeken naar de bekende Epg bestanden.Ik gebruik de image poseidon en kan nergens de files vinden.Ik zou niet weten welk wat ik nu dan in de config moet invullen.Van alles geprobeerd.Met flashFXP gezocht naar de mv etc files, no suc6, geen epg data in de vcr 1.5.Jammer.

IL

7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox .

Formuler 4

Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch

Schotel Triax 100 cm ! t90

Geplaatst:

Als je MV installeert kan je ook mhwepg installeren, deze kan je vanuit cron of vanuit MV aanroepen en deze maakt vervolgens de epdg.dat aan.

Peter

Geplaatst:

THankx,ik heb de mvepg file gevonden op de usb stick t.w. in

/mnt/usb/The_Hydra/0108200502030100/var/bin/

Echter ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik de epgadata in de dream kan downloaden.Veel gelezen op de site van MV , er wordt e.e.a. dat mv mbv INDICATORS ???? je letter commando's kunt ingeven zoals b.v.

MV uses green indicator boxes at the top left of the screen to inform the user of various events:

H: the display has been hidden with the TV button, press any button (excepting volume control buttons) to restore MV

U: MV has found one or more channels that it doesn't know what to do with: you should go to the alias manager menu and decide what to do with them

D: a download is taking place

X: one or more XMLTV files are being converted to the (faster, smaller) EPGUI format.

M: a MHW scan is taking place

F: MV has found one or more favourite programs which have their notify flag set. Look at the Favourites list to clear the flag (press 8 on the remote).

E: indicates 'Edit View Geometry' mode

C: has two meanings. Either MV is switching around channels to fill the Enigma EPG cache and MHW files with EPG data, or new EPG data is available from the Enigma cache. In the second case, the indicator will go out when any button is pressed on the remote.

L: EPG data is being loaded

S: EPG data (from the enigma cache) is being saved

<: the view window is at the left of the data sample. If left cursor is pressed, new data will be loaded and the sample window shifted.

>: the view window is at the right of the data sample. If right cursor is pressed, new data will be loaded and the sample window shifted.

Kort om , tot nu toe kreeg ik deze commando's niet op mijn scherm.Zie ik iets over het hoofd ??

IL

7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox .

Formuler 4

Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch

Schotel Triax 100 cm ! t90

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen