Gast Geplaatst: 18 februari 2005 Geplaatst: 18 februari 2005 weet iemand waar ik handleidingen van dvbmem en vgrabber vandaan haal. Ik ben al aan het zoeken geweest op dit forum maar niets van dit al. Google leverde in eerste instantie ook weinig op. Ik ga weer verder googlen. Als iemand mij kan helpen met de gerbuiksaanwijzing van de programma's: graag!! Groet, Borry
Gast Geplaatst: 18 februari 2005 Geplaatst: 18 februari 2005 ben alleen een pdf in het italiaans tegengekomen. Die taal ben ik dus niet machtig. Iemand die weet welke stapsgewijze handelingen en controlemomenten er zijn, is natuurlijk ook welkom. Groet, Borry
Gast Geplaatst: 18 februari 2005 Geplaatst: 18 februari 2005 Is er niemand die mij uit kan leggen hoe vgrabber en dvbmem werken??? Het lijkt erop dat de verbinding niet goed werkt maar wat moet ik checken?? Groet, Borry
Quassi Geplaatst: 19 februari 2005 Geplaatst: 19 februari 2005 in de uitleg van Vgrabber en dvbmem zul je denk ik niet wat over de communicatie vinden... heb je de juiste software (dvb2000) en de juiste kabel 0-modem of scsi? misschien kun je de zoek-functie van dit board gebruiken? en misschien heb je hier wat aan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen