Gast Geplaatst: 18 februari 2005 Geplaatst: 18 februari 2005 Heb in m'n 7000s geen harddisc alleen een 256 MB CF card (alleen voor settings, scriptjes etc). Heb in Hydra Poseidon m'n /var naar harddisc gemoved vanuit menu. Gaat prima en /hdd (en dus ook /var) geeft slechts 8% in use. Echter: alles wat ik nu wil installeren geeft een error dat m'n /var vol is en dat is ie dus echt niet. Nieuwe keys gaat niet, nieuwe settingslijsten ook niet etc. Iemand enig idee?
Henksat Geplaatst: 18 februari 2005 Geplaatst: 18 februari 2005 Omdat ie alleen naar var kan, var op USB of var op HD. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Geplaatst: 18 februari 2005 Geplaatst: 18 februari 2005 dat snap ik niet /var is gewoon een dir op /hdd die gemount is, dan zou ie toch gewoon alles op /hdd (de CF kaart dus) moeten knallen?
wittekerst Geplaatst: 18 februari 2005 Geplaatst: 18 februari 2005 Ik heb dezelfde situatie met het vorige image meegemaakt maar dan op USB. Het was toen opgelost nadat ik voor de tweede keer een flash erase had gedaan. Dreaming of a ...
Gast Geplaatst: 18 februari 2005 Geplaatst: 18 februari 2005 bedankt voor de tip, ga ik dat proberem wel een super stabiele image die poseidon, nog nooit eerder gehad dat ik echt geen uitploffers meer heb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen