Gast Geplaatst: 19 februari 2005 Geplaatst: 19 februari 2005 Beste Medesatters. Ik bezit een DM7000s + 160Gb + USB en heb sinds de Hydra Zeus eigenlijk geen problemen met de box. Op zich dus heel tevreden gebruiker. Ik heb echter recentelijk bovengenoemde CAM in gebruik t.b.v. Polsat Nagra. Tijdens het gewone kijken gebruik ik Radegast 3.0 beta 14 (Canal Digitaal kaartupdate e.d. en opnemen zonder stotteren). Nu heb ik het volgende: Als ik de MR 2.15 CI in het slot laat zitten dan bevriest het beeld om de paar minuten heel kortstondig (gaat dus wel weer verder!) en met grotere regelmaat beeld (decodeer) storing bij de NL zenders. Het maakt niet uit welke EMU ik gebruik. Ook met Newcamd, CAMD3.681 of SCAM 2.5 exact dezelfde storing. Als ik de MR 2.15 CI eruit neem is het probleem dus ook weg. Is er een satter die hiervoor een oplossing weet? Wil niet het CI slot 'uitwonen' door die CAM steeds erin en eruit te schuiven..Mijn satellietleverancier heeft geen afdoende antwoord...
Ome Merde Geplaatst: 19 februari 2005 Geplaatst: 19 februari 2005 met de Free-X CI precies hetzelfde. volgens mij is het een software-bug van Enigma, want bij de 1.08.1 kernel had ik hier nooit last van (alleen vanaf 1.08.2ß en dus ook op de 1.09). wellicht een voorbarige conclusie, maar een hardware-storing op "onze" dreamboxen lijkt me uitgesloten, dat toeval is me te groot .... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen