Gast Geplaatst: 20 februari 2005 Geplaatst: 20 februari 2005 Ik zie allemaal tegenstrijdige berichten etc. Even voor de duidelijkheid Is er momenteel al een 1.09 gebaseerde image, waar CamX goed op draait, waarbij harddiskopnames zonder stotteren werkt ,en waar de MV EPG plugin op werkt?? het is voor de DM7000 grtz pheno
rongogo Geplaatst: 20 februari 2005 Geplaatst: 20 februari 2005 Citaat: Ik zie allemaal tegenstrijdige berichten etc. Even voor de duidelijkheid Is er momenteel al een 1.09 gebaseerde image, waar CamX goed op draait, waarbij harddiskopnames zonder stotteren werkt ,en waar de MV EPG plugin op werkt?? Dat stotteren van de opnames, moet je zelf even uit proberen, dat is dreambox afhankelijk, ik zelf heb er geen last van. het is voor de DM7000 grtz pheno Als we geluk hebben komt er straks een pli image uit, op 109 gebaseerd, en fp update 1.05 grtz Rongogo
MeMyselfAndI Geplaatst: 20 februari 2005 Geplaatst: 20 februari 2005 Momenteel gebruik ik de laatste Hydra met camx en mv zonder enig probleem. (in Flash met addons op usb.) Dreambox 800se mounted op NAS, 78cm triax met Stab HH120 Stomme vragen bestaan niet, stomme antwoorden wel.
Henksat Geplaatst: 20 februari 2005 Geplaatst: 20 februari 2005 Is er momenteel al een 1.09 gebaseerde image, waar CamX goed op draait, waarbij harddiskopnames zonder stotteren werkt ,en waar de MV EPG plugin op werkt?? het is voor de DM7000 grtz pheno Ook hier draatit de Phoenix-Final met Camx als default Emu zonder welk probleem dan ook. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Geplaatst: 20 februari 2005 Geplaatst: 20 februari 2005 Ok ik ga de hydra phoenix 109 dm7000 release ook eens proberen. heb zojuist de originele DM109beta van dream in flash gedaan. FP update gedaan. Nu FlashWizard Pro5.0 erop en die phoenix109 hydra erop. Ben benieuwd of ik het geinstalleerd krijg want ik ben niet zo'n hydra-fan. bij mij werkt dat altijd nooit. ben rudream en pli-images gewend, en de laatste tijd mardini. we'll see
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen