Ga naar inhoud

[Strong] Probleem met zappen kanalen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik heb een probleem wanneer ik zap van kanaal SKYCinema 1 naar SKYCinema 2 (hotbird) heb ik wel beeld op SKYCinema 1 ga ik naar SKYCinema 2 krijg ik een rode blokje links boven sluit ik mijn recever af (strong 8100 met sattracker 1.4B)en start weer op direct ik heb beeld op SKYCinema 2 zap ik weer terug naar SKYCinema 1 ook dan ik heb direct beeld maar ga ik weer naar SKYCinema 2 heb weer hetzelfde probleem dit heb ik alleen maar met de kanalen op de freq 12418 V 27500 wie o wie weet wat het kan zijn

Geplaatst:

Als je ook een orgineel abbo hebt card er eens uithalen, en kijken of het dan nog zo is.

Rebel

Geplaatst:

orgineel abbo nee wel canal+digitaal NL (Astra) en DTH roemenie (thor) voor de rest toets ik wat cijfers en letters in als je begrijpt wat ik bedoel maar heeft niemand anders dit problemen dan????

Geplaatst:

als je het rode blokje ziet druk dan eens op +

als hier fta staat moet je de pid even goed zetten

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Geplaatst:

Jammer ook dat is het niet hij geeft wel s*ga aan pidscan alles al gedaan maar dat lukt ook niet alleen wanner ik de recever strong 8100 opnieuw opstart doet hij het weer op dat kanaal

Geplaatst:

als je dat kanaal gewoon wist en daarna ff opnieuw toevoegt?

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Geplaatst:

heb ik ook gedaan werkt ook niet ook heb ik al copy and past gedaan van andere kanaallijst maar dat werkt ook niet wat mij wel opviel als ik die kanalen door elkaar zet en niet op volgorde werkt hij wel vreemd Bv Sky Cinema1 1 en dan axn en dan Sky Cinema2 etc ect werk het wel zonder mijn decoder eerst uit te moeten zetten hebben meer satfreaks dit???

Geplaatst:

ik denk dat de fout in je lijst zit.zet er eens een ander in waar niet aan gesleuteld is.

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen