Gast Geplaatst: 20 februari 2005 Geplaatst: 20 februari 2005 Hallo Voor degene die mij verder kunnen helpen.Heb een DM7000s met de Hydra7000 Phoenix final draaien met een 160 GB hd Na het booten geef ik altijd via het Dreambox Management en Hard disk settings de opdracht HDD Stanby now Doe ik dat niet dan slaat na verloop van tijd de HD af en het beeld blijft doorlopen maar kan bijv met de afstandbediening niks meer doen en rest het enige opnieuw booten Na het commando heb ik hier geen last van Is er een mogelijkheid en waar in welk file dit automatisch te laten doen tijdens het booten Greetings Ronnie
Gast Geplaatst: 20 februari 2005 Geplaatst: 20 februari 2005 Heb je een Elco toegevoegd dmv Y-kabel, om de spin-on-current op te vangen ?
Gast Geplaatst: 20 februari 2005 Geplaatst: 20 februari 2005 Hallo Erik Ik heb verder geen elco toegevoegd heb dat ding pas maar waar kan ik daar meer over lezen,je hebt het over een Y-kabel ?? Dan nog ff dit zodra ik het commando heb uitgevoerd heb ik verder nergens geen last van Groeten Ronnie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen