woogy Geplaatst: 20 februari 2005 Geplaatst: 20 februari 2005 zopas dreambox opnieuw geflashed originele 1.08 in flash met dreamup 214b nullmodem cable met flashwizzardpro 5.0 poseidon op usb joske draaibaar addons op usb bij het zappen hangt de dreambox plots eerst op bbc prime (geen info.) daarna settings opnieuw gedownload bleef niet meer hangen op bbc prime maar toch geen beeld daarna hangt die op clearTV (die normaal wel beeld geeft) na reset geeft die nu wel beeld wat kan er mis zijn heb de stick geformatteerd met flashwizzard voor ik alles begon te installeren kan er nog iets van vorige settings overgebleven zijn? hdd, flash, toch op usb? kan ik beter de addons toch NIET op usb laden? zou toch geen probleem mogen zijn? als ik via de lijst een zender kies ipv vooruit of achteruit lijkt het beter te werken het hangen gebeurt niet altijd bij het zappen maar tot nu geraak ik er enkel uit met een reset ps toen ik het nieuw image 1.09 wilde installeren met flashwizzard pro hing hij ook helemaal op het einde tijdens het installeren wie weet raad? thx woogy
Gast Geplaatst: 20 februari 2005 Geplaatst: 20 februari 2005 Kweet zo niet wat er aan de hand is. Je zou alles eens even geheel opnieuw kunnen inrichten, want .. nav je vraag : kan ik beter de addons toch NIET op usb laden? zou toch geen probleem mogen zijn? tja als je al boot van USB (dmv multiboot), staan je var en add-ons default ook op USB. maar hier ligt het denk ik niet aan. Maar eea even wissen dmv erase-image kan geen kwaad.
woogy Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Geplaatst: 20 februari 2005 als ik er niet uitkom zal ik erase image eens erop los laten ik heb het gevoel dat camx 10 02 05 er voor iets tussen zit ik moet die dikwijls opnieuw opstarten al staat die default of kan ik beter toch scam2.5 of newcabd5.28 kiezen grtz woogy
Gast Geplaatst: 20 februari 2005 Geplaatst: 20 februari 2005 Citaat: als ik er niet uitkom zal ik erase image eens erop los laten ik heb het gevoel dat camx 10 02 05 er voor iets tussen zit ik moet die dikwijls opnieuw opstarten al staat die default of kan ik beter toch scam2.5 of newcabd5.28 kiezen grtz woogy Had ik ook met camx 10 02 75.. maar met de van 17 feb is het helemaal over en werkt het perfect.. mischien je camx ff updaten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen