Ga naar inhoud

SW update Echostar via sat: signaalkwaliteit?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op schotelgebied een ware beginner, maar technisch over het algemeen goed op de hoogte: anders gezegd: niet bang voor software en menu-georienteerd denken:)

Om een of andere reden lukt het niet de Echostart software-updates via de schotel binnen te halen: alles lijkt naar behoren te werken en ingesteld te staan. Moet er een bepaald percentage signaalsterkte gehaald worden om het downloaden te doen slagen? Of kan de update alleen plaatsvinden als er een bepaalde transponder o.i.d. ingesteld staat? Ik heb mijn instellingen al wel wat getweaked (sommige transponders gaven betere ontvangst)

Geplaatst:

Niet vergeten na de updete weer op factory settins te zetten en opnieuw de kanalen inlezen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Had hetzelfde probleem met m'n dsb 890 2-CI. Gebeld met de technische jongens van Echostar. Waren blij met de melding en hebben de OTA-Update weer opnieuw geactiveerd. Bij mij lukte het updaten vervolgens perfect. Wel terug naar fabrieksinstellingen, volgens boekje, en kanalen laten zoeken. O ja, heb via Astra 19,2E geupdated.

Succes

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen