Ga naar inhoud

Geen rtl4 na laden toh3.2hot3.0

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alles is goed gegaan alleen heb ik nu geen rtl4 meer. Wel kanaal+ rood blauw en geel en de rest van de zenders, dus 1 2 3 rtl5 sbs6 enz. Hij geeft aan service is not running or scrambled. Voor het experimentele deel met key's geeft ie aan 157 key's not used. Ook doet bv multi het niet. Houd dit in dat ik alle idents apart moet instellen om in mijn hummie te laden?

mvg Sylvia

Geplaatst:

Rtl4 doet het immiddels al, nu de rest nog!!!!!

De dsr 9500 blijft aangeven dat er 157 unused key positions zijn.

mvg Sylvia

Geplaatst:

al je patch is het het beste dat je eerst al je kannalen backupt. heb soms ook probleemen na t patch met zenders.

deze volgorde werkt bij mij t best:

- kannalen backupen

- patch er in

- 3.3 / 3.0

- 3.3 / 3.1 < heb zelf nog problemen met 3.2 in combi met c+ module >

- kannalen terug zetten

- key's er in

- in toh menu card naar card+emu+s zetten

Geplaatst:

Ik had een hoop kanalen nog niet en heb inderdaad mijn lijst gebackupt. Nu doen de gewone kanalen het wel alleen de kanalen om mee te experimenteren nog niet. Ik ben nu op zoek naar een handleiding van de dsr9500, doordat ik het programma niet ken ben ik voorzichtig( misschien vergeet ik wel iets aan te vinken ofzo).

Ik ben er tussen achter wat het betekend dat er unused keys zijn. Niet alle sleutels zijn bekend. Nu moet ik nog alleen weten of ik alle idents apart moet selecteren en laden naar mijn hummie. Ik weet ook dat ik last heb met rtl4 als ik mijn caid select verander. Een aantal topics geleden wordt hier over gesproken dus zal ik dat gaan proberen morgen.

mvg Sylvia

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen