knol Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 hallo ik heb een xtreme pvr.een goede en fijne tuner.nooit geen freezes en zo met canal plus kaart en penta 120.alleen ik heb 1 probleem.De pvr werkt niet naar behoren.met name het progameren gaat fout.dit ligt aan de software.ik heb nu V02-55-04PVRX.Ik heb gezocht en gezocht op dit forum en moet helemaal terug naar 6-08-2004.daar staat iets over dit probleem.maar is er noch betere of nieuwere software voor mijn xtreme?Wat dit is 4 maanden geleden.Of is deze goed?wie o wie kan mij helpen om te vertellen welke software probleemloos is.De software van 6-08-2004 zegt iemand dat je V02-55 04 pvr moet gebruiken. Dreambox 7000s draaibaar
Gast Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 Hoi Zelfde software en dezelfde problemen met mijn timer in de PVR Wel instelbaar en start keurig op op de ingestelde tijd maar blijft eindeloos opnemen. Dus das een luxe probleem denk ik dan maar. Het staat in ieder geval wel op de harddisk.
Gast Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 Overigens Bijn mijn weten is er na 2 55 04 geen nieuwere versie met PVR functie beschikbaar Er zijn mooie digix emu's maar helaas zonder de PVR functionaliteit
knol Geplaatst: 24 februari 2005 Auteur Geplaatst: 24 februari 2005 raar,moeten dan toch meer mensen last van hebben.Ik kan hier niks van iemand over terug vinden,alleen dan die van 06-08-2004.maar die heeft er geen last van zegt hij .en voorheen met andere software wel.raar,zijn er verder noch mensen die hier meer vanaf weten en die wat kunnen aanraden? Dreambox 7000s draaibaar
GNcontrol Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 Citaat: Er zijn mooie digix emu's maar helaas zonder de PVR functionaliteit Dit klopt niet !, De bekende XtremeUcasPvrEmu is wel degelijk gebaseerd op Digix firmware. Ik draai hier zelf ook mee, en ben best tevreden. In ieder geval werkt de timer-functie met deze firmware wel goed. GNcontrol
rudolfdebeer Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 Problemen onstaan om 2 redenen. 1. Niet de eindtijd ingeven máár de opname-duur 2. Het wil voorkomen dat de firm van de wijs raakt als je desbetreffend kanaal al inschakelt voor de opname moet beginnen. Krijg je een override. Mijn ega krijgt dit probleem voor elkaar. Met punt 1 heb ik ook een tijd zitten hakken daar andere apparaten weer om een begin- en eindtijd vragen, verwarrend dus. Hier dus starttijd en opnameduur. Ga je toch al van te voren op dat kanaal zitten dan neem voor de zekerheid de sleeptimer mee. Er is nog een probleem: Het wil voorkomen dat hij gaat stoeien met de opnamedatum bij de 1e ingave. Controleer dit Realiseer je oook dat er firmware versies zijn die met verschillende klokmethodes werken. Interne tijd, slecht lopende klok of de satellietkanaaltijd, waarbij m.n. TVE internacional de zaak aardig kan verzieken. De onofficieele @sat firm had hier m.n. last van. Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
knol Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Geplaatst: 25 februari 2005 bedankt in ieder geval voor je advies.nu rest wel de vraag :wat is nu de beste firmware om er in te zetten,? Dreambox 7000s draaibaar
Gast Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 Citaat: Citaat: Er zijn mooie digix emu's maar helaas zonder de PVR functionaliteit Dit klopt niet !, De bekende XtremeUcasPvrEmu is wel degelijk gebaseerd op Digix firmware. Ik draai hier zelf ook mee, en ben best tevreden. In ieder geval werkt de timer-functie met deze firmware wel goed. GNcontrol Ik heb zelf een digix hier gehad met de PVR functie. Maar helaas werkt dat niet in mijn PVR Als je een goede versie weet te vinden graag een pmmetje met de link naar de betrokken site.... Alvast veel dank voor de moeite
Edgario Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Die PVRX-versie moet je niet gebruiken, heb ik al een hele tijd eerder problemen mee gehad. Je stelt in dat hij 60 minutn moet opnemen maar stopt niet. Als je de echte Xtreme software wil gebruiken neem dan de normale 2.55.04PVR versie, dus zonder X! Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's
Gast Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Heel eenvoudig, gewoon timeshift uitzetten dan werkt de timer om op te nemen prima.
kbenjila Geplaatst: 27 februari 2005 Geplaatst: 27 februari 2005 Weet iemand waarom het bij het opnemen zoveel freezes zijn? Het is lang geleden dat ik de opname functie heb gebruikt maar als ik iets opneem stottert het continue... alvast bedankt
Gast Geplaatst: 27 februari 2005 Geplaatst: 27 februari 2005 De freezes kunnen van je crypt in je cam (ucas) komen, maar dan freezed het beeld ook op 'live' uitzendingen. Ook kan je harddisk sterk gefragmenteerd en bijna vol zijn. Het springen van de harddisk koppen tussen de verschillende fragmenten duurt dan net te lang. Als je disk inderdaad bijna vol is (laatste procenten vrij) kun je proberen enkele grote opnames te wissen (of de disk te formateren, maar dan ben je wel alles kwijt) LionKing
kbenjila Geplaatst: 27 februari 2005 Geplaatst: 27 februari 2005 Mijn HD is helemaal leeg en mijn ucas staat op dreamload. Ik heb andere software geprobeerd maar geeft hetzelfde resultaat. Het formateren van de schijf geeft ook geen oplossing.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen