Gast Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 Mensen, heb een aantal vraagjes, werk al tijdje met een dreambox 7000s, nu zit ik erover te denken om een dm 7020 aan te schaffen, nu is mijn vraag, is deze dreambox al stabiel, zijn er al genoeg images voor? Zitten er nog kinderziektes in of is dit gewoon een update van de 7000s met wat verbeteringen? Kan ik van een dreambox 7020 intern sharen met een 7000s? En wat zijn nu de echte verbeteringen? Alvast bedankt voor de reacties.
Gast Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 Voor zover ik heb kunnen bepalen zijn er maar een paar kleine, niet extra functionele toevoegingen gedaan: - 0/1-schakelaar op de voeding ("stekker-methode" voor het rebooten van je box wordt nu dus een "schakelaar-methode") - Extra RAM (96MB om 64MB) - Andere locatie voor de HDD (In het midden ipv links in de kast) - Meer ventilatie-sleufen (Die is wel nuttig!) - RF-modulator (Voor het aansluiten van een tv zonder Scart) - Cinch video (Voor het gebruik van een Coaxiale Svhs-kabel) - Analoog modem (Voor het direct inbellen op internet als je breedband er uit ligt) Wat me ook opvalt bij de originele specs is dat bij 7020 de tekst " Support for timeshift function" is weggevallen?? Kan me trouwens niet voorstellen dat dat er nu niet meer inzit. Voor wat betreft de images, denk ik niet dat er al écht goede images zijn? Correct me if I'm wrong. Misschien hier op het bord ff zoeken met +"image" +"7020". En kinderziektes heeft elk apparaat dat net nieuw is. En dan zeker zoiets als een Dreambox... Het sharen moet geen probleem zijn. Op het moment dat Cardserver een kaart kan uitlezen, kan hij hem ook delen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen