Goldlabel Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 ik heb hier 1 extreme uci 6400m met 1 mr crypt(ik geloof dat dit zo heet). de eigenaar heeft mij gevraagt om de extreme gereed te maken voor 1 c+ kaart zodat tie naar de nederlandsezenders kan kijken. ik heb geleerd dat het met 1 cas interfase moet en die heb ik niet is er 1 andere manier om de orginele software terug te kunnen zetten of moet het echt met 1 cas mijn vraag is als het met 1 cas moet of er iemand in de buurt van utrecht bereid is om dit te doen? alvast bedankt Goldlabel Clarke-Tech ET9000 Xtrent ET 10000
mteam Geplaatst: 24 februari 2005 Geplaatst: 24 februari 2005 Afhankelijk van de Mr die in de ucas zit is het best mogelijk dat je helemaal niets moet doen. Sommige mrs werken met de kaart andere niet. Eerst toch even testen met de originele kaart in de kaartlezer. Groetjes Danny
Goldlabel Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Geplaatst: 1 maart 2005 er is al 1 test uitgevoerd en hij las geen c+ kaart Clarke-Tech ET9000 Xtrent ET 10000
Theo50 Geplaatst: 2 maart 2005 Geplaatst: 2 maart 2005 Dan moet je er inderdaad met een Cas Interface 1 Penta 1.20 opzetten, daarmee komen de updates wel binnen. Succes Theo50
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen