eloy23 Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 als ik via ci info mijn c+ gegevens opvraag(update) dan flitsen die over het scherm en zijn niet af te lezen. ik doe ook aan cardcharing maar wil ook via radegast mijn eigen kaart uitlezen. moet ik ergens instellingen veranderen?
Ðeninux Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 met de pijltjes toetsen van je ab kan je naar beneden scrollen.. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
dAF2000 Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 Of je met de pijltjestoetsen kan scrollen ligt er aan of "HTTP authentication" aan of uit staat. Dus zet deze eens uit en daarna kun je door 't scherm scrollen.
eloy23 Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Geplaatst: 26 februari 2005 http aut staat uit kijk dan in dreambox management -ci/softcam info -ci info-ok. staat er status output en flitsen er gegevens door en staat er done en verder niets. onder staat dan de groene knop met sluiten en kan ik met de pijltjestoets niets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen