Gast Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 Ik krijg het niet voor elkaar om de originele taal op bijvoorbeeld Taquilla 6 op mijn Echostar AD-3000IP-VIACCESS weer te geven. Volgens SatcoDX heeft zowel het Spaans als de originele taal audio-PID 124. Dit kan natuurlijk nooit kloppen en dat blijkt ook, wat de originele taal heeft PID 125. Dit heb ik gecheckt op mijn PC DVB-S card. De taalkeuze op de Echostar toont alleen Spaans. Als ik de audio-PID in de kanalen editor van 124 op 125 zet, komt er nog steeds alleen Spaans uit de speakers. Is het voor iemand een bekend fenomeen? Is er een oplossing bekend?
harry37 Geplaatst: 25 februari 2005 Geplaatst: 25 februari 2005 Met de Humax 5400 hetzelfde probleem maar voor de humax bestaat een PMC editor waarmee je e.e.a. weer kan corrigeren. Voor de Echostar dacht ik niet dat je e.e.a. in een settingeditor kan aanpassen.
Gorefest Geplaatst: 28 februari 2005 Geplaatst: 28 februari 2005 Taq 6 & 7 have but... Also does not work on Topfield or Kaon. Has something to do with pid reference... When you manually add/edit the pid it should work. Change it to 113 for Taq 7 or 125 for Taq 6 Natuurlijk is niet ELKE film in dubbel audio dus... Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen