Gast Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Wie kan mij vertellen waarom ik regelmatig bij opnames die ik af wil spelen te zien krijg gecodeerde opnames en wat kan ik hier tegen doen ik werk met een originele canal+ kaart en de opname waar ik nu over praat is voetbal insite
winwiz Geplaatst: 27 februari 2005 Geplaatst: 27 februari 2005 Ik denk dat je eerst eens in de andere berichten moet snuffelen. Dit is al 10 tallen keren aan bod geweest. Heb je de FAQ al doorgelezen?? Maar, je geeft eigenlijk niet genoeg informatie..... Wat is de kleur van het dollartekentje in je bestanden lijst??? Hieraan kun je zien of hij gecodeerd, gedeeltelijk gecodeerd of niet gecodeerd op je harde schijf staat. Als dat bekend is, is de oplossing nabij.. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Geplaatst: 27 februari 2005 Geplaatst: 27 februari 2005 Citaat: Ik denk dat je eerst eens in de andere berichten moet snuffelen. Dit is al 10 tallen keren aan bod geweest. Heb je de FAQ al doorgelezen?? Maar, je geeft eigenlijk niet genoeg informatie..... Wat is de kleur van het dollartekentje in je bestanden lijst??? Hieraan kun je zien of hij gecodeerd, gedeeltelijk gecodeerd of niet gecodeerd op je harde schijf staat. Als dat bekend is, is de oplossing nabij.. Ja de FAQ heb ik doorlezen. IK heb eerst gezocht maar of ik zoek verkeerd want ik kreeg tientallen pagina,s voor me neus waar ik werkelijk niets aan had en dan werkt dit toch wel wat makkelijker hoor. Over het dollartekentje de kleur is geel Wat wel raar is dat hij het gisteren wel weer gewoon deed dus ik heb het gezien maar vanmorgen toen ik naar de kleur van dat dollartekentje ging kijken deed hij het weer niet. Ook snap ik niet dat als ik het gewoon zonder op te nemen kan kijken moet ik het toch ook opgenomen zo kunnen bekijken met de zelfde kaarten of ben ik nou gek. In ieder geval bedankt voor je reactie Maar zoals jij zei de redding is naarbij
winwiz Geplaatst: 27 februari 2005 Geplaatst: 27 februari 2005 Hoe oud is de opname?? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Geplaatst: 27 februari 2005 Geplaatst: 27 februari 2005 Van afgelopen vrijdagavond Bedankt voor je reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen