Gast Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Ik gebruik al een poosje RSS feeds, dit is echt ideaal, nu vroeg ik me af of iemand weet of er ook tools zijn om zelf bijv. de POP (mail) server uit te lezen en de verzender en onderwerp in een RSS bestand op te slaan. Dit zou geweldig zijn omdat je dan op je webserver bijv. iedere 10 minuten een nieuwe RSS kan laten genereren. Je kunt dan op de DB zien of je nieuwe mail hebt en met welk onderwerp. Of bestaat er ook voor de DB een andere plug-in die een POP server kan uitlezen ? ThX Ron
NickDream Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Ik ben zeer benieuwd of iemand hier een oplossing voor heeft want dit zou ik graag willen weten, hoeft niet eens pop te zijn mag ook imap. Wavefrontier T90 1W,5E, 9E,13E,16E,19E,23E,28,2E / Dreambox 800HD
Gast Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 zoiets ? http://www.vasanthdharmaraj.com/Software.aspx?=pop2rss
pippen2 Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Grappig, dat werkt inderdaad heel goed. Vervang de "&" tekens wel even in "&". Het is natuurlijk alles behalve veilig, hou daar dus wel rekening mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen