Gast Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Ik heb net een nieuwe firmware op de xtreme gezet en krijg nu een foutmelding op de display("EAI n") en verder doet je helemaal niks. Geen beeld meer. De foutmelding komt direct na de "init" op het display. Ik heb geprobeerd om de firmware "DSC-911UZ_UCAS-HW13.42.65" erop te zetten en daarna is het dus misgegaan. Na het terugzetten van de originele firmware blijft dezelfde foutmelding op de display van de stb. Heb geprobeerd de oude firmware erop te zetten en die firmware wordt weggeschreven maar ik blijf die foutmelding houden. Weet iemand wat er aan de hand is? Het is een Xtreme PVR
Gast Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Het enige wat ik kan bedenken is dat je STR software in een PVR versie stopt wat bij jou problemen geeft. Zou gewoon moeten werken, overal op dit forum lees ik dat de PVR functionaliteit vervalt maar alles verder wel werkt Maar misschien een geheugen allocatie probleem met de plaats van de software in de Xtreme PVR? Probeer de digix PVR emu eens te vinden en er in te stoppen. Wellicht is dat een oplossing...... Of nog een keer met KUP 2.30 stoeien
Gast Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Ik denk inderdaad ook een geheugenallocatie probleem. Is er een manier om dat op te lossen?
HUNNY Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Dat is geen foutmelding,je zit dan in het easy install menu. Als je de ontvanger aansluit op de tv zul je dit zien. Je kunt dan alle instellingen opgeven,en daarna gaan scannen. Heb je al de kanalenlijst er al in gezet? Volgens mij is er niets aan de hand,ik heb dit al zo vaak gehad. Gr HUNNY O ja ik las nog voor je: Re: EMU software niet te laden!! nieuw [Re: ant273] #683120 - 27/08/2004 19:01 Bericht bewerken Bewerken Bericht beantwoorden Antwoord Bericht beantwoorden Citaat Dit kan je eens proberen , haalde dit ooit van forum ergens en heb het zelf met soft te laden eens moeten doen: "In het display van je ontvanger staat EAIn. Dit is geen error maar het Easy Installation menu . Alleen, om een of andere reden wordt de SCART niet goed aangestuurd. Door een fabrieksreset kun je dit weer goed krijgen. Volg onderstaande procedure (blind, met je remote): - EXIT - Pijl naar Boven 3 maal indrukken. - OK - 0000 (pincode) ingeven. - Pijl naar Boven 2 maal. - OK - en nog een keer OK. KLAAR! Je zult zien dat je nu beeld hebt." HUNNY
Gast Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Inderdaad. De scartkabel zat er net niet goed in waardoor het beeld er niet doorheen kwam. De probleem is echter nu dat alle menu's te ver naar beneden zijn in het scherm. Als ik de output op 16:9 zet dan zie ik de hele menu netjes in het scherm. In letterbox en 4:3 formaat mis ik een gedeelte van de menu(is teveel naar beneden verschoven). Dit heb ik al eerder gezien maar geen oplossing voor kunnen vinden. Met de @sat software erop gaat het een tijdje goed(goede menuposities) maar op een gegeven moment raakt ie corrupt ofzo en dat kan ik zien aan het feit dat de menu's naar beneden zijn verschoven(en het beeld hapert een beetje)
HUNNY Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 IK denk dat je op NTSC draait dit moet je op je afstandsbediening op pal zetten. gr HUNNY HUNNY
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen