Gast Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 Het is zo ver. Een nieuwe EMU 5.1 Kijk bij (((((papagen))))
Gast Geplaatst: 27 februari 2005 Geplaatst: 27 februari 2005 ja, maar is alleen voor TPS en niet voor de rest??
Gast Geplaatst: 27 februari 2005 Geplaatst: 27 februari 2005 Citaat: ja, maar is alleen voor TPS en niet voor de rest?? Alles wat met 5.0 liep loopt nu ook maar tps is hier op terug. Ik lees alleen wel dat er een probleem met 5.1 is op Hispasat/ tv cabo dus als je die veel bekijkt zou ik het voorlopig op 5.0 houden. Rik
Gast Geplaatst: 28 februari 2005 Geplaatst: 28 februari 2005 Hoi, Ik dacht dat voor het updaten van de keys er af en toe een nieuwe RAM.BIN file moest worden geladen in de EMU of heb ik dat niet goed begrepen. Wat is het nut trouwens van de exit knop functie met de verschillende codes die je kunt displayen middels de page-up en down? Als er een kanaal zwart is kun je hem dan mogelijk openen door andere codes te selecteren met de exit knop? Flyingmtm
Gast Geplaatst: 28 februari 2005 Geplaatst: 28 februari 2005 Citaat: Hoi, Ik dacht dat voor het updaten van de keys er af en toe een nieuwe RAM.BIN file moest worden geladen in de EMU of heb ik dat niet goed begrepen. Ja dat klopt, je kunt de ram.bin uitlezen en de key aanpassen of een andere kant en klare ram.bin nemen. Citaat: Wat is het nut trouwens van de exit knop functie met de verschillende codes die je kunt displayen middels de page-up en down? Als er een kanaal zwart is kun je hem dan mogelijk openen door andere codes te selecteren met de exit knop? Ja ook dat klopt, men wisseld af en toe van caid en dat kunnen we op deze manier kiezen. Probeer het maar eens op tps (als je 5.1 hebt tenminste) Rik
Gast Geplaatst: 1 maart 2005 Geplaatst: 1 maart 2005 Hoi Boogieman, Ik ben nog niet helemaal thuis in alle termen en codes zoals die CAID, PID etc. Weet je ergens een site of misschien hier op het forum ergens een plekje die het een en ander uitlegt? Thanks, Flyingmtm
Gast Geplaatst: 1 maart 2005 Geplaatst: 1 maart 2005 Ik denk dat je onder links bij duwgati wel wat kan vinden. Rik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen