dark-angel-djin Geplaatst: 26 februari 2005 Geplaatst: 26 februari 2005 hoi omdat niet alle images buiten de hydra images de emu cs_client ondersteunen was mijn vraag zou je de emu cs_client er zelf in kunnen zetten voorbeeld in de image van nemesis of andere images ik weet nog dat er eens een toppic was dat men de scam_cs in peter pan images kon inplanetn enz maar het was ook niet zo gefikst want er was nogal moeite mee geweest want ik vind in de 1.08_??? en in de 1.09 images de emulist.xml ook al niet iemand die miss wat kan helpen ? groetjes djin
dark-angel-djin Geplaatst: 27 februari 2005 Auteur Geplaatst: 27 februari 2005 mmmh niemand die weet of denkt te weten hoe of wat ?? raar want er zijn toch sat4all gebruikers die images kunnen compileren dacht ik en die zouden toch wel moetten weten hoe of wat ??????????
Ome Merde Geplaatst: 27 februari 2005 Geplaatst: 27 februari 2005 wellicht handig te vermelden in welk image je het wilt gaan gebruiken, niet alle images werken volgens dezelfde manier (org. enigma of aangepaste engima). merDe deze ruimte is te huur
dark-angel-djin Geplaatst: 27 februari 2005 Auteur Geplaatst: 27 februari 2005 zou het graag in de image van nemesis en rudream willen inplanten is dat miss wat gemakelijker om te helpen ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen