Ga naar inhoud

Front Processor 1.05 is dat de update versie ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb steeds met DMM 1.08 in de flash gedraaid, daarna ff 1.09 erop gehad. Nu heb ik Phoenix in de flash. FP versie is 1.05. (software is 1.09) de FP 1.05 isdat nu de update versie..?? m.a.w. stel ik mik 1.08 terug..gaat dat of accepteerd hij dat niet. Probleem is dat hij niet wil doorstarten bij reboot.

Heb het idee dat ik met dit probleem niet de enigste ben.

DM 7000S, Open PLi®, West Dig 160GB HD,1 USB 160Mb, CD Abo, Maxplus 2100+

TechniSat Multytenne 45cm 28.2E --> 13.0E

Geplaatst:

Je kan zonder problemen terug naar de 1.08 images.

Niet doorbooten verwijder je netwerk kabel eens.

Geplaatst:

Ik heb sinds de frontprocessor update ook dat hij niet wil doorbooten. Vooral met mijn oude dm7000 (blauw display). De oranje heeft er minder last van.

Uittrekken netwerkkabel is geen optie. Wat wel helpt is 5 minuutjes zonder stroom zetten, dan boot hij vrijwel zeker gewoon in 1 keer door.

grz

pheno

Geplaatst:

Ik ben ook terug gegaan naar de 1.08 versie, reden: hikups bij opnames op Nederland 2. Teruggegaan naar de 1.08 en opnames zijn weer perfect, alleen krijg ik nu geen multiboot menu meer, maar dat zou wel aan de Flashwizzard (laatste versie) liggen die het met de 1.09 wel goed deed.

Geplaatst:

Probleem met het doorstarten heb ik ook als de netwerkkabel erin blijft. Haal ik die eruit loopt de DB wel door. Of je nu DHCP hebt aanstaan of niet, in beide gevallen loopt hij vast.

Erg vreemd

Robert

een sat groet van

Hobby Robby

Geplaatst:

Met a.w. dit is dus geen Hydra problem maar een FP probleem....ga dan denk ik gewoon weer de DMM 1.08 in de flash zetten, Phoenix op stick dit alles met FWPro 4.5a jammer maar het is niet anders. Ach dan ben je van de straat

Geplaatst:

Ik heb de Phoenix in flash staan de var op stick en heb van de genoemde problemen geen last .De dream start gewoon op ,opnamens lopen perfect via cifs .Volgens mij heeft de FP update niks temaken met het niet door starten van de dreambox.

________________________--

snappie

don't ask me,i only use my brain to keep my ears apart

Geplaatst:

Phoenix draait onder 1.09 flash en de hydra onder de 1.08 flash.Als je terug gaat t.w. hydra weer in de flash(1.08) en je draait de Phoenix ( 1.09) op de stick, onstaat dan er dan geen conflict mbt de verschillende versies.

IL

7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox .

Formuler 4

Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch

Schotel Triax 100 cm ! t90

Geplaatst:

ja dat is eengoeie...ik zou het niet weten, dan moet ik het proberen...iemand een idee..????

Geplaatst:

Het niet goed doorstarten kan ook worden veroorzaakt door de motor.

Sommige (niet allemaal) dreamboxen hebben hier last van.

Deze klacht komt veelal voor bij de z.g.n. Motec motoren (en de klonen daarvan).

Waardoor het veroorzaakt wordt is mij nog steeds een raadsel, mijn vorige dreambox had er ook erg veel last van.

Mijn huidige dreambox daar in tegen geen enkel probleem.

Haal maar eens de coaxkabel los en het booten zal waarschijnlijk geen probleem meer zijn.

I'm not a complete idiot, some parts are missing.

Dreambox 8000 HD - Vu Duo

Geplaatst:

Crazymotha,

kan dat mischien komen omdat de DB de motor eerst naar de laatst gebruikte en opgeslagen(bekeken toen de DB uitgezet werd) positie draait?

Hier is stroom voor nodig en voor de HD ook.

Mogelijk is de combinatie te zwaar voor wat de voeding (kan) lever(t)en.

Avensis

Geplaatst:

Bij mij lijkt het probleem de memory stick te wezen. Een IBM stick die het prima deed met 1.08 hangt ineens de box op. Vervangen door een no-name stick en ineens boot alles weer prima...

/Ben

Geplaatst:

Ik heb ook 1 probleem na de laatste FP update en dat is als ik het volume harder en zachter zet dat hij heel soms spontaan op mute springt. Heel iritant, hiervoor nooit meegemaakt (je heel vroeger met dream 1.05beta in de flash)

The power of dreams...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen