Gast Geplaatst: 28 februari 2005 Geplaatst: 28 februari 2005 Hoi, Dit weekeinde zijn een aantal opnames van mij op HD misgegaan. Het zijn opnames van het bouquet van Canal+. De kaart is ook geactiveerd voor rood, blauw en geel. Op vrijdag is het goedgegaan (NED3) maar daarna zijn er een paar misgegaan, NET5 zaterdag, Canal Rood en NED3 zondag. Alle andere opnames van Taquilla etc zijn wel goed gegaan. VLC player opent ze niet, de dreambox laat zwart zien en wanneer ik ze wil demuxen met PVAstrumento zegt dat programma: Pre-Scanning input. Takes some time. Packet found tagged "SCRAMBLED". Trying to process packets anyway. Stream info for Y:\C_ Rood - Shouf Shouf Habibi_ - 27_02_05.ts Found 1 video stream. Found 1 MPEG audio stream. VIDEO #1 ALERT> No sequence header found for info. MPEG AUDIO #1 ALERT> No audio frame found. ("WHAT ??") Mijn vragen aan jullie: - Is dit nog te redden? - hoe komt dit? De C+ kaart zat op dat moment in een MediaGaurd CAM in de CI module, dat was om te testen dit weekeinde. Vanochtend de dreambox gereset en nu laat hij weer alles zien wat in dat bouquet zit. Een korte opname van Canal Rood blijkt gewoon goed te gaan. Ik vermoed dat de box in een gekke toestand is gekomen, en wil graag weten hoe en hoe dat te voorkomen is. Bij voorbaat dank voor de hulp. Groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen