Gast Geplaatst: 28 februari 2005 Geplaatst: 28 februari 2005 Topfield 4000 met AstoncryptCAM geupdate naar 2.02 (antw aan jdeb 28febr). Wanneer de Topfield in de radiomode staat via tuner 1, worden TV-opnamen (vanaf tuner 2) blank opgenomen. Zo hebben we naar radiomuziek geluisterd, en TV-opnamen gemist. Zou toch moeten lukken. Wie geeft voor dit probleem de gouden tip? bvd en gr
Wybo Geplaatst: 1 maart 2005 Geplaatst: 1 maart 2005 Geef eens wat meer info. Twinlnb of niet? Gebeurt het ook andersom? Wybo VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2 TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)Dreambox DM600PVR
Gast Geplaatst: 2 maart 2005 Geplaatst: 2 maart 2005 Beste Wybo, Ik heb een dubbele LNB. Opnamen van radiouitzendingen lukt mij niet. Ik ging ervan uit dat dat ook niet mogelijk was. Klopt dit?
Gast Geplaatst: 2 maart 2005 Geplaatst: 2 maart 2005 Zou wel moeten werken. Je kunt echter niet time-shiften enzo op radiozenders. Â Is trouwens een heel andere vraag, dus als je hierop verder wilt gaan, start dan even een nieuwe thread.
PeHa Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Citaat: Ik heb een dubbele LNB. Heb je nou een twin lnb of een mono block ? VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsciÂ
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen