Ga naar inhoud

LNB Out op dreambox

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik een 2de tuner (in dit geval pc met SkyStar) aansluit op de LNB out van de DB700 dan heb ik daar maar een heel erg mager signaal. Dit signaal is wel weer goed zodra ik de DB uit zet. Maar ik wil de card van de db Sharen dus eigenlijk moet hij ook weer aan staan.. Hoe kan ik dit oplossen zonder direct een 2de kabel en een twin LNB te moeten plaatsen..

Kan ik hier zo'n bekende lijnversterker tussen zetten.. Ik heb al zeker 20 meter kabel tussen LNB en DB.. (dit zou al een te grote verzwakking kunnen zijn).

Wie heeft er ervaring met de LNB out icm Card sharen van de DB en toch nog een 'redelijk' signaal uit de db kunnen krijgen..

Ofwel .. kan ik een lijnversterker voor of achter de Dreambox zetten?

Of is er iets als een soort switch waarbij het volledige signaal van de LNB naar de 1 of de ander gestuurd word?

Geplaatst:

Je zou helemaal geen signaal moeten hebben als de DB aan staat. Want da's "standaard" behalve bij DB, die laadt toch wat door.

Maar waarom zet je de andere ontvanger niet als 1-e in de rij. Je DB is nl alleen maar nodig om keys op te hoesten en dat doet ie prima vanuit standby.

Geplaatst:

Ik kan hem niet als eerste in rij zetten.. zit namelijk geen lnb out op..

En vanuit standby kan ik toch geen keys ophoesten.

Scs kon niet inloggen als ik de DB op standby had staan..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen