Gast Geplaatst: 1 maart 2005 Geplaatst: 1 maart 2005 Hallo Bij een DM7000 komen de opgenomen bestanden automatisch in de movie dir Nu wil ik die bestanden in sub dirs plaatsen,dus /movie/huppeldepup Copieren is geen punt,maar als ik die bestanden remove onder /movie dan speelt hij ze niet meer af Heb getracht de recordings.epl aan te passen wat betreft de toewijzing van de dir,maar dan nog speelt hij ze niet af Iemand een oplossing ???
Urkel Geplaatst: 2 maart 2005 Geplaatst: 2 maart 2005 Heeft directory huppeldepup dezelfde rechten als directory movie en hebben de opnames ook nog dezelfde rechten? Maw heb je een move of een copy slag gedaan? Urk 3xDM800 1xVisiosat Bigsat met 2x Inverto quad lnb's en 2x Alps quad lnb's 1xEdubuntu server met 500GB voor o.a. de 3 DM's
bartbnl Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Daar heb ik ook al wel eens naar gekeken, maar inderdaad lijkt alles wat in recordings.epl staat ook in /hdd/movie te moeten staan (en een ts bestaan zijn, mpegs erbij zetten gaat ook niet). En .epl bestanden in andere directories dan /hdd/movie worden genegeerd. Met rechten heeft het niets te maken: via de file browser (rode knop etc.) spelen de andere bestanden wel gewoon af. Dus je kunt files best verplaatsen, maar dan krijg je ze niet meer via de mooie lijst die uit recordings.epl gemaakt wordt, maar moet je ze gewoon via de file browser starten.
Gast Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Hallo Ben er nog met de tip van Urkel ingedoken en het blijkt een rechten kwestie te zijn,bedankt nog Urkel Lekker opgeruimd nu en gereoganiseerd,het kan dus wel Groeten Ronnie
bartbnl Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Ah, dan was het bij mij waarschijnlijk eerder een .mpg vs .ts kwestie. Als iemand het voor elkaar krijgt om .mpg files af te spelen via een entry in recordings.epl, dan hoor ik het graag (maar ik ben inmiddels ook al aardig handig met de file-browser, dus zo erg belangrijk vind ik het nu ook weer niet).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen