schotel1 Geplaatst: 2 maart 2005 Geplaatst: 2 maart 2005 Ik heb een Echostar AD3000IP. Op zich werkt de ontvanger goed alleen met de CI-sloten gaat er iets mis. Slot 1 herkend niet de Aston/Viaccess/Irdeto. Wel herkend de slot MR/MRV/Magic. Slot 2 herkend wel de Aston enz maar ook de MR. Volgens mij zijn deze 2 sloten toch gelijk. Contact gehad met Echostar. Zij hadden geen verklaring voor dit verschijnsel. Als mogelijkheid werd aangedragen dat er een software probleem deze fout veroorzaakt. Opnieuw software er in gezet. Geen resultaat. Wie herkend dit verschinsel en wat was de oorzaak?
Gast Geplaatst: 5 maart 2005 Geplaatst: 5 maart 2005 Hoi ,,, herken jou probleem heb zelf een soortgelijk probleem, momenteel doet alleen het onderste slot het bij mij en af en toe het bovenste, type cam maakt volgens mij niet echt uit . zou kunnnen dat de contacten smerig zijn of idd een software probleem. Heb jij toevalig nog gevraagd aan echostar of er nog eens nieuwe soft komt voor de ontvanger. als oplossing zou mischien een resset helpen (alles terug naar de fabrieks instellingen) groetjes.........
schotel1 Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Geplaatst: 5 maart 2005 Ik heb de ontvanger al een paar keer gereset. Heeft geen resultaat opgeleverd. Ook ben ik teruggedaan naar software 1000. bleef het zelfde. Opnieuwe software 1100 er in gezet. Vreemd is wel dat slot 1 de MM en MR wel herkend maar de andere niet. Er komt voor de AD3000IP geen nieuwe software werd mij medegedeeld door Echostar Almelo.
Gast Geplaatst: 5 maart 2005 Geplaatst: 5 maart 2005 hoi dan toch maar eens de kap eraf en de contacten eens goed reinigen...... groetjes.....
Gast Geplaatst: 5 maart 2005 Geplaatst: 5 maart 2005 Problemen met Echostar AD 3000IP CI en cam's komt mij ook niet onbekend voor. Ik heb daar in het verleden ook al eens een vraag over gepost. Zie http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...&PHPSESSID= Ondertussen een DragonCam gekoopt. Deze doet het vlekkeloos. Ik vermoed dan ook dat het vaak een combi is van de ontvanger en de cam. suc6 dermee! Badsat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen