Gast Geplaatst: 2 maart 2005 Geplaatst: 2 maart 2005 De volgende configuratie geeft een probleem; Een Humax 5400 aangesloten op de HD van B&O en dit dan richting de Beovsion 5, bij inschakeling van Ned 1 t/m 3 schakelt deze configuratie middels het meegeleverde surrounssignaal (wat verder niks doet) de surroundspeakers telkens in en uit!! Ik heb de AC3 uitgang van de Humax uitstaan en gebruik hoogwaardige scart richting HD en richting Beovision. de software is de TOH 3.3 L2.08 Wie weet of dit in de software van de Humax zit of hoe dit op te lossen is. B&O Denmark geeft te kennen dat men dit probleem ook met een Philips en Akai tuner krijgt maar Humax kent men in deze dus nog niet.
Gast Geplaatst: 2 maart 2005 Geplaatst: 2 maart 2005 B&O schoof het probleem in 1e instantie een beetje af op Philips. Maar nu blijkt dat meerdere ontvangers dit probleem geven, zullen ze de fout toch bij hun zelf moeten zoeken denk ik? Andere software in een Philips ontvanger hielp in ieder geval niet. Het probleem bleef zich voor doen. Dus ga ik er van uit dat andere software in een Humax ook geen oplossing zal zijn. Dus denk ik dat het toch in de Beovision zit.
boes80 Geplaatst: 2 maart 2005 Geplaatst: 2 maart 2005 Probeer je humax eens aan te sluiten via de ingebouwde dvb controller, wat gebeurt er dan ?
Gast Geplaatst: 2 maart 2005 Geplaatst: 2 maart 2005 Ik heb een hele oude firmware erin gezet en naar het schijnt is het nu opgelost. Ik laat het wel weten.
opzolder Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Dat zou zo maar kunnen. Ik heb bij mijn Humax (F1-FOX) ondervonden, dat het shoppen is onder de verschillende releases welke bugs en features je wilt. Ik heb dan ook niet de laatste software-versie erin zitten. Groeten van de zolder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen