Gast Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Ik wou gisteren een nieuwe image flashen met dreamup 7020 versie 2.22 via het netwerk. het uploaded en crc checksum ging goed maar flashen lijk te hangen. herstarten leverde een dm7020 up die niet voorbij stage 1 komt. dus nog maar eens gebrobeert met een seriele poort monitor er tussen om te zien wat er gebeurd. tijdens het uploaden kwamen er een aantal out of sequence meldingen langs maar dat werd blijkbaar gecorigeerd omdat de crc berekening goed was. tijdens het flashen kwam echter steeds de zelfde out of sequence melding langs (is 55, up to 56), blijkbaar kwam het dus in een lus terecht. daarna wou ik het nog een keer proberen door de netwerk optie uit te schakelen maar mijn laptop kreeg het warm en schakelde uit om oververhitting te voorkomen. flashen via webinterface en CF lijkt niet te werken na een mislukte dreamup actie alleen de dreamupinterface reageerd.
Ron Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Dan flash je toch gewoon met DreamUP 7020 en een seriele nullmodem kabel? Tox.
Gast Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Ga ik vanavond ook doen maar dan op mijn desktop, zoals ik schreef kreeg mijn laptop het warm toen ik dat probeerde (netwerk optie uit is uploaden via nulmodem).
Gast Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Ik heb hier hetzelfde probleem met dreamup! via serieel zal het ook niet lukken want ik heb het vele malen geprobeerd totdat m'n box niks meer deed....(ik kreeg zelfs niks meer op de lcd te zien!!! ) Na een tijdje de spanning af te zetten lukte het dan uiteindelijk via netwerk !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen