Gast Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Ik heb problemen met het geluid aan 1 kant dus links, soms wordt het geluid harder en komt rechts erbij dan is het goed maar meestal alleen links. Ik vraag mij af of dat een probleem die uit mijn configuratie komt of dat het iets hardware matigs is. Ik heb een dreambox met meerdere images op hdd ik gebruik meestal Gemini, daarvoor had ik pli deze gaf dezelfde problemen. Dus soms goed, maar vaak niet
Gast Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Ik zou hier de kabels eens nakijken. Probeer eens een andere scart-kabel. Heb je de mogelijkheid om op de audio-uit tulpstekkertjes je versterker aan te sluiten? Als die het wel goed doet, lijkt het mij niet in de elektronica van de Dreambox te zitten.
Gast Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 Ik heb een beetje een lastige situatie het ligt allemaal onder de vloer door en het staat ongeveer 10 meter uit elkaar, maar ik zal het eens met een andere scart proberen. Bedankt voor je tip.
joker1 Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 Ik zou dan ook maar even kijken of de kruipruimte wel droog is. Gr:Toon Gr:Toon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen