Gast Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 Mijn Dbox voor kabel werkt perfect, alleen is het beeld niet helemaal volledig. Ik mis aan de linkerkant een gedeelte van mijn beeld, een strook van een paar centimeters. Mijn beeld is wel gevuld, alleen bij sommige netten zie ik maar de helft van het logo bijvoorbeeld, of kan ik het eerste woord van de ondertiteling niet lezen, want het komt niet in beeld. Weet iemand misschien hoe dit is te behelpen.
wiltop Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 probeer 't met dbox>>>einstellungen>>>video>>bildbereich 2 x dm800hd + 1 x dm8000 3 x vuduo + 1 x vuduo2 1 x coolstream 1 x nas 2413
Gast Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 Dit menu heb ik niet. Ik heb een enigma ruDbox image in het nederlands. Ik heb overal al gezocht in de instellingen maar ik kan niets vinden.
CEASAR W Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 Bij enigma is er geen instelling voor het beeld zoals bij neutrino, alleen kun je tuxtext wel instellen. ceasar
Gast Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 Hoe kan ik tuxtext instellen dan zodat mijn beeld weer goed komt. Ik ben vrij nieuw met de dbox, dus het wordt erg gewaardeerd als je me wat meer uitleg kunt geven.
Gast Geplaatst: 6 maart 2005 Geplaatst: 6 maart 2005 Heeft iemand misschien een idee hoe ik de tuxtext kan instellen??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen