erikson Geplaatst: 3 maart 2005 Geplaatst: 3 maart 2005 nadat ik connect heb gedrukt verschijnt upload ok en daarna upload competed,waiting for acknowledge.. en dan niets meer, het enige dat ik kan aanklikken is exit ik vind niet onmiddellijk een antwoordt in de database en met zoeken ookal niet, wat kan erzo allemaal misgaan?? erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
erikson Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Geplaatst: 3 maart 2005 ja dank u merDe maar zonder resultaat, nog steeds "upload completed,waiting for acknowledge" en dan niets meer erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Gast Geplaatst: 4 maart 2005 Geplaatst: 4 maart 2005 gebruik je een volledige nul modem kabel of een 3 aderige?
erikson Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Geplaatst: 4 maart 2005 nul modem wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Ome Merde Geplaatst: 5 maart 2005 Geplaatst: 5 maart 2005 kan je precies je handelingen hier neer zetten ? gebruik je eerst wel een erase.img ? (seriëel via nulmodemkabel) ? merDe deze ruimte is te huur
erikson Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Geplaatst: 5 maart 2005 gewoon via nulmodemkabel dreamup opstarten en dan mijn dreambox aansteken, de blauwe balk loopt en ik zie upload ok en tegen dat de blauwe balk ten einde is staat er upload completed, waiting for acknowledge.. en dan niets meer het enige dat ik kan aanklikken is exit erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Ome Merde Geplaatst: 5 maart 2005 Geplaatst: 5 maart 2005 en ik zie upload ok en tegen dat de blauwe balk ten einde is staat er upload completed, waiting for acknowledge.. dat klopt niet. je klikt op connect en dan pas de spanning erop als dreamup daar om vraagt (nadat "connection prepared, now switch on the dreambox" verschijnt). vervolgens moet je kunnen flashen. de vink bij "use network" staat uit ? merDe deze ruimte is te huur
erikson Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Geplaatst: 5 maart 2005 t'is eindelijk gelukt nadat ik in apparaatbeheer alles op standaard had gezet en mijn computer had heropgestart bedankt voor de hulp erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen