Gast Geplaatst: 6 maart 2005 Geplaatst: 6 maart 2005 Ik heb een strong 8100,met de sattracker 1.4 beta van Cobus erop.Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn schotel moet instellen,zodat deze draait.Heb een stab 100 HH. B.V.D. P.S. De strong is doorgelust met een Dreambox.
Smurf Geplaatst: 6 maart 2005 Geplaatst: 6 maart 2005 de motor moet je op de 0 positie zetten schotel erop zodat die ook exact in het midden staat (dat is het lastigste) dan kun je het beste een kanaal van sirius opzetten en de schotel + motor naar het zuiden richten en beeld op sirius zien te vangen eventueel kun je ook satfinder gebruiken natuurlijk en/of de sattracker signaal balk (wel de sirius sat aktiveren maar positie nog op 0 laten staan) verder moet de hoek van de motor goed staan (zit als het goed is een lijstje voor bij) dat hangt af van waar je woont de hoek van de schotel moet denk ik ongeveer blijven zoals hij was voor de motor (weet ik niet meer) Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Smurf Geplaatst: 6 maart 2005 Geplaatst: 6 maart 2005 uhm... laat je de motor met de dreambox ook draaien want dan is het een ander verhaal, veel simpeler. Als je de motor al goed hebt werken met de dreambox hoef je alleen maar per sat het "motor positie" nummer goed in te stellen. Als bij de dreambox Astra op 1 zit, stel je dus in sattracker, menu 7, Astra, onder aan het motor nummer ook op 1, en op aktief en dat doe je voor alle satellieten die je in de dreambox hebt staan. zou eventueel 1 nummer verschil in kunnen zitten als de een bij 0 begint en de ander bij 1 maar dat merk je snel genoeg, let op dat je niet posities opslaat met de strong als je dat al met de dreambox hebt gedaan want dan werkt je dreambox niet meer (gaan de motor positie nummers in de war) Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen