Gast Geplaatst: 13 maart 2005 Geplaatst: 13 maart 2005 Ik heb hetzelfde probleem maar dan met een desktop computer. Ik heb de nieuwste josje nl (gemonteerd)erop gezet maar via DSR9500 EMU Ed 4.2 kan ik de key bin niet laden in de humax. De com poort staat geod, nadat hij zegt dat ie klaar is probeer ik hem uit te lezen maar geen resultaat. Heeft iemand een idee?
Gast Geplaatst: 13 maart 2005 Geplaatst: 13 maart 2005 s+ hummy edit 1.0 gebruiken dan gaat het wel.Ik heb hetzelfde probleem gehad.Kun je vinden bij humax toolbox. Caft
Gast Geplaatst: 19 maart 2005 Geplaatst: 19 maart 2005 Kloptr, het werkt perfect. Maar nu heb ik alweer het volgend eprobleem, wilde nieuwe key.bin inladen maar nu ik krijg steeds als ik ze probeer uit te lezen: Read Error adr 0x2.!!Moet ik eerst de humax weer leegmaken ? zo ja hoe doe ik dat?
Gast Geplaatst: 20 maart 2005 Geplaatst: 20 maart 2005 Citaat: Kloptr, het werkt perfect. Maar nu heb ik alweer het volgend eprobleem, wilde nieuwe key.bin inladen maar nu ik krijg steeds als ik ze probeer uit te lezen: Read Error adr 0x2.!!Moet ik eerst de humax weer leegmaken ? zo ja hoe doe ik dat? ik begrijp u niet, werkt het of werkt het niet(voor key inladen hoef je Humax niet leeg te maken) Caft
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen