woogy Geplaatst: 6 maart 2005 Geplaatst: 6 maart 2005 ik had 1.08.1 original in flash en hydra poseidon in usb zopas "internet update" gedaan met hydra phoenix ik wilde hem in usb multiboot zetten maar kreeg die kans niet staat die nu in flash geheugen ipv usb ? info geeft nu 1.0.9. 16.02.2005 is dit ok of zet ik beter een ander image in flash? gebruik ik toch liever flashwizard of is internet update ok? thx woogy
Anmax Geplaatst: 6 maart 2005 Geplaatst: 6 maart 2005 Zolang het goed en staiel draait, zo laten. Anders Org.(1.09) in flash en Hydra op stick. De een zweert bij flashwizzard en de ander bij dreamup, ieder zo zijn voorkeur. DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)
woogy Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Geplaatst: 6 maart 2005 heb uiteindelijk met flashwizard phoenix in usb gezet ik weet niet goed wat er nu in mijn flash staat ik kon enkel op ARD ik kreeg maar het controlpanel te zien na flashen naar usb met flashwizard tijdens het opstarten krijg ik kleurrijke spikkels is dit normaal? thx woogy
Anmax Geplaatst: 6 maart 2005 Geplaatst: 6 maart 2005 Zoals ik het zo lees heb je Phoenix in flash en op stick staan! en die pikkels? tja hier geen last van. DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen