Hereford Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 Sinds kort bezit ik een tweedehands HSS 825 met 80Gb Harddisk. Kan ik hiervan de gegevens overzetten naar de PC zonder de schijf eruit te slopen, wat eerder in dit board werd genoemd. De ontvanger bezit wel een RS-232C uitgang.
Gast Geplaatst: 18 april 2005 Geplaatst: 18 april 2005 Hoi, Het is niet mogelijk zonder veel poespas. Ik heb gelezen over mensen die een hardiskslede hebben gemaakt die buiten de ontvanger ligt, bij de PC ligt er dan ook 1 zodoende reist de HD dan heen en weer. De RS aansluiting is slechts voor programmeerdoeleinden en bereikt een extreem lage snelheid.
Hereford Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Geplaatst: 19 april 2005 Bedankt voor je bericht. Als ik dat zo hoor dan begin ik er maar niet aan. Hereford
Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Hoi, ik heb hier een HSS830 HCI staan, deze heeft ook een ingebouwde 80Gb harddisk. Je kunt heel eenvoudig de harddisk-aansluiting (ATA-kabel) vervangen door een langere, langere voedingskabel eraan en dan het zaakje buiten je receiver leggen. Koppel ereen verwisselbare HD-slede aan (2 x, 1 voor in je PC, een voor in je ontvanger), en kje kunt heel makkelijk de data overkopieeren naar je PC. Werkt prima! suc6, Pekka
Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Beste hobbyisten ik heb hierop ook een vraagje??? Wat voor soort bestanden schrijft de hyundai dan op schijf ?? Ik heb zelf de 825 met harddisk dus vandaar?? groetje Heintje
Gast Geplaatst: 26 juli 2005 Geplaatst: 26 juli 2005 heintje, Als je ff Google'd vind je het nodige. Helaas is net m'n andere PC met alle shit erop gecrasht, anders had ik 't je zo kunnen zeggen waar. 't is via een Tooltje zo uit te lezen vanaf de HSS825/830HCI harddisk naar je PC. Zelfde kan ook met bijv. TopField4000PVR en Nokia 9902S-PVR Suc6 met zoeken, Greetz, Pekka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen