Gast Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 Collega Sinds gisteren kan ik geen astra 1/2/3 meer ontvangen. daarvoor heeft alles gewoon gewerkt. Hotbird & sirius werken gewoon echter ik merk dat Eurobird maar voor de 1/2 werkt. Voorheen had ik 8 zenders nu maar 3. Opnieuw zoeken vind hij niets meer en het opnieuw laden van de kanalen leverd ook geen goednieuws. Kan dit te maken heben met het toevoegen van kanalen direct in extreme? Graag een reactie / oplossing. John exterme pvr, 1.2, sg2110, MM, LND std. sharp
rudolfdebeer Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 Nee. Controleer jouw uitlijning, alhoewel Astra2/Eurobird het loeiharste signaal van allen hebben. Kijk of je transponderlijst (groene knopje) onder channel search de goeie lijst bevat. Waarschijnlijk zijn er een paar gekapt of tijdelijk uit bedrijf. Je moet op die positie meer dan 8 vinden. Incl encrypted een hele waslijst en FTA zijn het er ook wel 40 a 60 incl die marketing kanalen voor waspoeder en mixers. Zou ook kunnen dat jouw Moteck iets heeft opgelopen door de een of andere verkeerde handeling. Staan al jouw sat LNB instellingen wel op Motor of USALS en staat jou geopositie nog goed in het menu? Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Gast Geplaatst: 9 maart 2005 Geplaatst: 9 maart 2005 bedankt voor je reactie. alles staat op usals, en overzicht kanalen staat ook goed. en zelfs alles 1 opnieuw geladen, maar dan nog niets! het is plotseling onstaan, zonder enige aanpassing of wat dan ook. nog ideeen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen