loewe fan Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 goede avond ik heb een film naar beneden gehaald en wil deze graag naar de hdd plaatsen van de DB. moet deze film in vob zijn is nu mpg. en hoe kan ik eventueel een mpg naar vob overzetten. loewe fan
Ome Merde Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 je dreambox kan beide extensies aan (.vob en .mpg). je zou (zeer omslachtig) een vob bestand kunnen omzetten naar mpg om er vervolgens met bijv. virtualdub NL-subs bij te zetten (als we het hier over films hebben), dat is nl. niet mogelijk met .vob bestanden (subs erbij). merDe deze ruimte is te huur
loewe fan Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Geplaatst: 7 maart 2005 bedankt voor de snelle reactie, als ik het goed begrijp kan ik het beste de film in mpg laten staan en er eventueel ondertiteling bij zetten. loewe fan.
Ome Merde Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 die moet je implenteren met virtualdub. een .srt erbij is niet voldoende helaas. merDe deze ruimte is te huur
loewe fan Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Geplaatst: 8 maart 2005 goede morgen, ik heb even hulp nodig met virtualdub. ik heb de film geopend maar wat nu? ik wil de film graag op de hdd van db 7000 zetten maar hij staat nu op mpeg. ik zie nu twee schermen met het begin van de film wat moet ik doen om virtualdub te laten werken.(ondertitels) of moet ik ondertiteling naar beneden halen en naar db ftpen. groeten loewe fan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen