Gast Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 hallo ik wil graag een nieuwe loader e.d. instaleren in mijn xtreme, maar dit werkt niet ik heb alles gedaan volgens de handleiding.(dacht ik ??) programma kup10 geopend seriele kabel aangesloten nieuwe file geopend loader 1.12 receiver aangezet nu moet volgens de handleidng de nieuwe loader ingeladen worden maar verder gebeurt er niets ???? wat doe ik verkeerd ??
Gast Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 Je schrijft dat je de ontvanger hebt aangezet. Doe je dit met de knop achterop de receiver? Probeer de procedure eens met de stand-by knop voorop de xtreme. Bij mij lukte het toen wel. Dus programma opstarten, software laden en daarna xtreme van stand by naar aan.
Gast Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 Kabel aangesloten Kup openen Software laden Xtreme van stand-by !! naar "aan" (dus schakelaar achterop xtreme gewoon op aan laten staan) lopen maar
Gast Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 ik zal het proberen, maar volgens mij werkte dit gisteren ook niet ??
Gast Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 moet je misschien in de pc nog aangeven dat er een seriele kabel is aangesloten of iets dergelijks. of staat deze automatisch op com 1 als je een kabel aansluit ??
Gast Geplaatst: 7 maart 2005 Geplaatst: 7 maart 2005 Moet je even proberen in het Kup programma werkt hij op Com 1 niet probeer 2 dan eens. Gaat niet op bij mijn pc ik heb nl. maar 1 com poort.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen