Gast Geplaatst: 9 maart 2005 Geplaatst: 9 maart 2005 Hoi daar! Ik heb twee Nokia Dbox II's: Een met een Avia 500 en eentje met een Avia 600L. Wat is precies het verschil hiertussen en hoe merk ik dat als gebruiker? Pikken de boxen hetzelfde image of moet ik op dat vlak ook nog rekening houden met het e.e.a.? Ik heb een Enigma image die goed draait op een Avia 500 met 2x Intel. Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden voor wat betreft het verschil tussen deze twee boxen? Alvast bedankt! Henk.
flappi Geplaatst: 10 maart 2005 Geplaatst: 10 maart 2005 hoi Linux de een met avia 500l is wat ouder dan de ander in pricipe draaien op beide de zelfde img. De nokia 600l is iets sneller en stabieler naar mijn mening. Let er wel op als je gaat flashen dat je het juiste img in je box flasht Box met 1xflash of box met 2x flash intel amd maakt niet uit. Groet flappi
Gast Geplaatst: 10 maart 2005 Geplaatst: 10 maart 2005 Super dank je! Iemand anders verder nog op/aanvullingen over de verschillen? Of zijn ze er verder echt niet?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen