Gorilla King Geplaatst: 13 maart 2005 Geplaatst: 13 maart 2005 Ik zou idd ook niet zo snel AutoGordianKnot gebruiken, je ziet namelijk helemaal niet, wat je aan het doen bent en als er een fout in de stream of in de verwerking zit (en dit gebeurt best regelmatig) dan zie je dit niet. Ik gebruik daarom ProjectX
The Iron Maiden Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 Citaat: Ik zou idd ook niet zo snel AutoGordianKnot gebruiken, je ziet namelijk helemaal niet, wat je aan het doen bent en als er een fout in de stream of in de verwerking zit (en dit gebeurt best regelmatig) dan zie je dit niet. Ik gebruik daarom ProjectX Als er fouten in een stream zitten, kan ProjectX deze dan herstellen? Lijkt me sterk dat een programma kan bepalen wat wel en wat geen normaal beeld is, of rapporteert ProjectX alleen maar fouten, maar kan ze niet herstellen? Zoiets van: er zit een fout in je stream, maar dat zoek je zelf maar uit... Bart VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Gast Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 Citaat: Citaat: In VirtualDub (ik heb toevallig VirtualDubMod, maar dat zal 't verschil niet zijn) Hier zit wel degelijk verschil in, Vdubmod kan namelijk mpeg2 lezen (in feite is dit namelijk de .ts stream) en de gewone Vdub's kunnen dit niet. Dit is gelijk ook de oplossing voor het probleem van Sander K, vandaar ook de melding bij Sander K over mpeg Dit klopt Gorilla Koning. En inderdaad, ik gebruik VirtualDubMod (en dus NIET VirtualDub).
Bart Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 Citaat: Als er fouten in een stream zitten, kan ProjectX deze dan herstellen? Lijkt me sterk dat een programma kan bepalen wat wel en wat geen normaal beeld is, of rapporteert ProjectX alleen maar fouten, maar kan ze niet herstellen? Zoiets van: er zit een fout in je stream, maar dat zoek je zelf maar uit... De video transport stream moet aan bepaalde specificaties voldoen op basis waarvan ProjectX autonoom je video stream kan herstellen. Dit doet het programma bijvoorbeeld door foute frames te deleten dan wel een kopie frame tussen te voegen zodanig dat output ok is. Als er heel veel fouten na elkaar in een bron stream zitten is je output nog steeds praktisch onbruikbaar (beeldfouten cq haperingen) maar technisch gezien is het dan wel een korrekte mpeg2 stream. Als er weinig fouten in je source zitten is het resultaat wel bruikbaar omdat je de korrekties dan niet waarneemt. Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Korsman035 Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 ik gebruik Dr DivX probeerversie van 15 dagen is te downloaden van divx.com gewoon de TS file openen (als je een ts.001 bestand moet openen moet je gewoon ff alle bestanden selecteren) en omzetten. Hij vraagt ook welke audiostream je wilt gebruiken indien meerdere aanwezig. Zeer makkelijk en goede kwaliteit. Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+
The Iron Maiden Geplaatst: 15 maart 2005 Geplaatst: 15 maart 2005 Ik heb ProjectX gedownload, maar ik heb nu een JAR file. Hoe krijg ik deze aan het werk? Ik weet inmiddels dat het java broncode is, maar hoe moet ik deze compileren tot een werkend geheel? Bart VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
koekjedebij Geplaatst: 16 maart 2005 Geplaatst: 16 maart 2005 Compileren hoeft niet je moet het alleen in een java-omgeving opstarten. Dus ff java runtime installeren: http://www.java.com/en/download/manual.jsp Daarna worden .jar files daarmee geassocieerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen