koekjedebij Geplaatst: 12 maart 2005 Geplaatst: 12 maart 2005 Hoi, Zoals het subject het al vermeld: Ik krijg Tuxmail op de 7020 niet aan de praat. Ik heb alles gechecked wat er te configureren valt maar niks helpt. Het valt me ook op dat ik 2 tuxmail.conf files heb: Code: root@dreambox:~# find / -name tuxmail*/etc/tuxbox/tuxmail/etc/tuxbox/tuxmail/tuxmail.conf/etc/tuxbox/config/tuxmail/etc/tuxbox/config/tuxmail/tuxmail.conf/var/tmp/tuxmail.1/var/tmp/tuxmaild.log/var/tmp/tuxmaild.sock/var/tmp/tuxmaild.pid/usr/bin/tuxmaild/usr/lib/tuxbox/plugins/tuxmail.so/usr/lib/tuxbox/plugins/tuxmail.cfg Voor de zekerheid heb ik beide tuxmail.conf files maar ge-edit echter zonder resultaat. NB: Het valt me ook op dat de tuxmail-deamon niet zelf opstart dus dat moest ik ook handmatig doen (is wel weer op te lossen in de juiste scripts maar het is wel een indicatie dat tuxmail wellicht niet goed bekeken is of het op de 7020 werkt). Is er iemand die het wel aan de praat heeft op een 7020? Zo ja, kun je dat dan hier vermelden? Een alternatief voor tuxmail mag ook (maar niet zoiets als dreammail want ik wil er geen windhoos-bak daarvoor aan moeten laten staan). Alvast bedankt!! Mauce
koekjedebij Geplaatst: 14 maart 2005 Auteur Geplaatst: 14 maart 2005 Helemaal niemand? Ik gebruik hydra 1.09 op een 7020, maar krijg het niet draaiend (heb tuxmail 1.10 er ook al op geknald). PS: een ICQ plugin zou ook mooi zijn....
koekjedebij Geplaatst: 14 maart 2005 Auteur Geplaatst: 14 maart 2005 Hmmm ik denk dat ik weet wat het probleem is: Ik probeer mijn gmail via POP te gebruiken, echter gmail staat alleen SSL connecties toe. Ik vermoed dat tuxmail geen SSL aan kan. Heeft iemand een goed alternatief?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen