Ga naar inhoud

7000s loopt vast met mp3 afspelen met hydra 1.09

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn dreambox 7000s loopt vast als ik mp3,s af wil spelen het eerste nummer speelt ie wel af het 2 de nummer niet dan loopt ie vast dan moet ik de dreambox van de stroom afhalen hij loopt ram vast telkens kan ik maar 1 nummer afspelen is er een tool voor of hoe kan ik het oplossen ik draai hier met de nieuwste hydra 1.09 versie

Geplaatst:

ik draai hier met de nieuwste hydra 1.09 versie

weet je dat zeker ? da's een CVS-bug die o.a voorkomt/voorkwam in de eerste Phoenix 1.09 image

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:
Citaat:
mijn dreambox 7000s loopt vast als ik mp3,s af wil spelen het eerste nummer speelt ie wel af het 2 de nummer niet dan loopt ie vast dan moet ik de dreambox van de stroom afhalen hij loopt ram vast telkens kan ik maar 1 nummer afspelen is er een tool voor of hoe kan ik het oplossen ik draai hier met de nieuwste hydra 1.09 versie

Inderdaad, overstappen op de Hydra Phoenix Final.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

ik dacht dat ik de final versie er in had zitten maar dan zal het wel niet dan ga ik die nu er in zetten dan zal het wel goed komen alvast bedankt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen