Gast Geplaatst: 15 maart 2005 Geplaatst: 15 maart 2005 hier ben ik weer kom er niet uit heb de nieuwste firmware er in ge zet van spirit de firmware ging goed , maar heb daarna de setting erin geschreven krijg steeds de melding (error) decoder meld een fout bij de updating van de firmware ) ben ik toch door gegaan met de eprom ,en hem aan gesloten en werkt behalve taquillas wat kan er fout zitten gr - jakop
spirit_rules Geplaatst: 15 maart 2005 Geplaatst: 15 maart 2005 Dit is een fout van Pionero. als je een settinglijst erinzet mbv Pionero krijg je deze melding is nix ernstigs... is een bugje van Pionero Als je FW maar goed erin is gezet mbv Pionero [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Gast Geplaatst: 15 maart 2005 Geplaatst: 15 maart 2005 hai waarom geen taqs alles werkt behalve dat kan ik daar nog wat aan doen ?? en nog bedankt voor je reactie gr- jakop
satspock Geplaatst: 15 maart 2005 Geplaatst: 15 maart 2005 Met de a knop de pid veranderen. Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
Gast Geplaatst: 16 maart 2005 Geplaatst: 16 maart 2005 hai heb ik al wel 10 keer geprobeerd lukt niet geen beeld gr jakop
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen