Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals in een ander bericht staat heb ik sinds gisteren een nieuwe harde schijf in mijn Topfield 5000 PVR. Heb m'n Taps opnieuw geladen en vandaag heb ik via de Smart EPG Tap twee opnames geprogrammeerd. Vanaf dat moment begon m'n Topfield ernstig vast te lopen. Uitzetten, dan ongeveer 20 sec. lopen, dan vastslaan, weer uitzetten enz. Omdat ie het voor de timer programmering wel goed deed, heb ik de geprogrammeerde opnames verwijderd en ook de Smart EPG. Nu doet ie het weer goed, geen vastlopers. Heb opnieuw dezelfde programma's via de Media high way EPG geprogrammeerd en dat gaat goed.

Is er iemand die dit probleem ook heeft of herkent? Is er wat aan te doen, want ik vind de Smart EPG Tap wel heel mooi en gemakkelijk.

(hoop dat jullie niet denken dat ik alleen maar problemen heb; normaliter ben ik een zeer tevreden Topfield gebruiker)

Groeten Pien

Geplaatst:

Pien

heb hier een sort gelijk probleem

Als ik de nieuwe versie EPG ophalen er op zet in kombinatie

met timer extend 8.2 dan werkt het ook niet goed

Heb jij die er soms ook op staan???

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Ik heb de timer extend TAP er in staan. EPG automatisch ophalen niet, want die werkt niet samen met de timer extend heb ik gemerkt. Las in een andere thread dat dat ook jouw probleem is. Timer extend eraf halen en dan smart EPG er weer op maakt niets uit, het probleem met smart EPG blijft. Is voor mij een raadsel.

gr. Pien

Geplaatst:

Pien

zo dan niet timer extend het probleem kunnen zijn ook bij jou

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Zou kunnen Sigma. Ik ga morgen weleens even spelen met verschillende Taps er op en er af. Hou je op de hoogte van de resultaten (if any).

Groeten Pien

Geplaatst:

Hallo Sigma en anderen,

Heb even wat uitgeprobeerd en het blijkt inderdaad in de combinatie Smart EPG tap en Timer Extend 8.2 te zitten. Samen werkt het niet goed, steeds vastlopers. Zonder Timer extend werkt de Smart EPG prima en zijn er geen vastlopers tot nu toe. Kan bij Smart EPG wel andere taps bijzetten, zoals OSD blueline en ophalen mediahighway EPG.

Dat weten we dus ook weer. Heeft er volgens mij waarschijnlijk mee te maken dat de smart EPG ook al tijd meegeeft voor en na een timeropname (dat had ik tenminste zo ingesteld in het menu).

groeten Pien

Geplaatst:

SmartEpg en Timer extend zijn beide programma die zicht met de opnames bemoeien, als je beide taps gebruikt kun je inderdaad problemen verwachten.

Timer extend is zowiezo al een tap die snel iets dwars zit.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Pien

De auto ophalen epg 5.1 met timer extend 8.2 alles draait nu zonder problemen tot nu toe

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Bij mij ook nog geen problemen. Ik gebruik de Timer extend voorlopig even niet, via smart epg gaat het net zo goed.

Groeten Pien

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen